donderdag 25 februari 2016

Frambozen-vlaflip

Met dit recept kun je echt alle kanten op! Je kunt helemaal zelf weten hoe of wat. Ik heb frambozen gebruikt, maar het kan natuurlijk ook met aardbeien of ander fruit. En de hoeveelheid zou je ook aan kunnen passen, maar voor als je een lekker snel en makkelijk wilt, is dit zeker aan te raden! Het geeft ook een frisse smaak, met die frambozen erbij. Tsja... in de vakantie moet je natuurlijk wel een driegangenmenu maken! :) Heb ik gedaan hoor! Mijn vriendin en ik hebben een heerlijk driegangenmenu gemaakt van champignonsoep, spinazie-yoghurtquiche (vorig recept dat ik heb geplaatst) en deze vlaflip! En met succes... Jij ook succes!
 
Ingrediënten:

- pakje diepvriesframbozen
- pak vanillevla
- pak frambozenvla
- chocoladevlokken

Bereiding

1. Vul een glas voor de helft met vanillevla.
2. Doe in elk glas ongeveer 6 frambozen.
3. Giet hierover een laagje frambozenvla.
4. Verwarm een aantal frambozen in de magnetron
totdat het een papje is. Roer goed en schenk in elk glas een dun laagje.
5. Strooi dan in elk glas een laagje chocoladevlokken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen